Οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Άμφισσας ρωτούν έναν επιστήμονα για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Πώς μπορεί να αναπτυχθεί η συναισθηματική νοημοσύνη σε ρομπότ και ανδροειδή όταν δεν έχουμε κατανοήσει πλήρως τον ανθρώπινο εγκέφαλο και την ψυχολογία του ανθρώπου; Κατά πόσο είναι ηθική η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην “Τέχνη”; Ποια θα ήταν η χρησιμότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης σε μια πολεμική σύρραξη; Υπάρχει κίνδυνος τα ρομπότ να γίνουν επικίνδυνα;

Σε μια διαδικτυακή συνάντηση που διεξήχθη στις 19 Φεβρουαρίου, ο κ. Άλκης Γούναρης, διδάκτωρ Φιλοσοφίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,, απάντησε σε αυτές και άλλες ερωτήσεις μαθητών της Γ’ Λυκείου και συζήτησε μαζί τους τις προεκτάσεις που έχει η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνη στην ζωή μας.

Η παραπάνω συζήτηση πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια της Νεοελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο συνδιδασκαλίας των καθηγητριών Χρυσαφούλας Μαρδάκη (Φιλόλογος) και Γιούλης Κυριαζή (Βιολόγος). Η συνάντηση περιλάμβανε διαδικτυακή συμμετοχή της κας Παντίδου Γεωργίας, σύμβουλου των φιλολόγων Φωκίδας.

Ο κ. Άλκης Γούναρης, είναι διδάκτωρ της φιλοσοφίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάσκων,επί σειρά ετών, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ηθικής Φιλοσοφίας του τμήματος Φιλοσοφίας. Τα πεδία που ειδικεύεται είναι η Φιλοσοφία της Ανθρώπινης Νόησης και της Τεχνητής Νοημοσύνης, η Ηθική, η Mεταηθική και η Εφαρμοσμένη Ηθική.